Kayıt İşlemleri

Sevgili öğrencimiz,

2023 YKS yerleştirme sonuçlarına göre üniversitemize kayıt olmaya hak kazanan öğrencilerimiz  kayıt işlemleri için 28 Ağustos – 1 Eylül 2023   09:00–17:00 tarih ve saatleri arasında Avrasya Üniversitesi Ömer Yıldız (Yalıncak) Yerleşkesine aşağıda belirtilen evraklar ile başvurmaları gerekmektedir. 30 Ağustos 2023 resmi tatil olduğundan bu tarihte yerleşkede kayıt alınmayacaktır.

Online Kayıt işlemleri 28 Ağustos – 1 Eylül 2023 tarihleri arasında yapılacak olup, 1 Eylül 2023  itibari ile sonlanacaktır.

Online Kayıt için tıklayınız.

Online Yurt Kaydı için tıklayınız.

2023 YKS EK Yerleştirme Kayıtları

2023 YKS EK Yerleştirme sonuçlarına göre üniversitemize kayıt olmaya hak kazanan öğrencilerimiz  kayıt işlemleri için 27 Eylül – 03 Ekim 2023   09:00–17:00 tarih ve saatleri arasında Avrasya Üniversitesi Pelitli Yerleşkesine aşağıda belirtilen evraklar ile başvurmaları gerekmektedir.

Geçici Kayıt

Bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan ancak, ortaöğretim kurumlarından mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınava girecek adayların da belirlenen tarihlerde yükseköğretim kurumlarına geçici kayıtları yapılacaktır. Bu adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 29 Aralık 2023 Cuma günü mesai bitimine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde Açık Öğretim Liseleri öğrencilerinden bir yükseköğretim kurumuna yerleşen adayların ise mezun olduklarına ilişkin belgelerini 31 Ocak 2024 Çarşamba günü mesai bitimine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde, asıl kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin geçici kayıtları silinecek ve bu durumda olup belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.

 

Kayıt için gerekli belgeler;

1. Avrasya Üniversitesi Kayıt Dosyası Kapak Formu (Görüntülemek için tıklayınız)

2. YKS Yerleştirme Sonuç belgesinin internet çıktısı

3. Lise Diploması aslı veya diploma hazırlanmamış ise yeni tarihli mezuniyet belgesi (Üniversite ya da noter tarafından Aslı onaylı belgesi kabul edilir.)

4. 2 adet fotoğraf (4,5×6 ebadında, son 6 ay içerisinde adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş)

5. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

6. Eğitim Ücretinin ödendiğine dair dekont (Bir yıllık) 

7. Sağlık Raporu (Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü için)

8. Engelli Öğrenci Formu (görüntülemek için tıklayınız)

9. Beyanname (görüntülemek için tıklayınız)

10. Eğitim ve Ödeme Sözleşmesi (görüntülemek için tıklayınız)

11. SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ (ön lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler: 1) Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak. 2) Bayanlar için 160 cm-180 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak). 3) Erkekler için 170-190 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak). 4) Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkilendirilmiş havacılık tıp merkezlerinde yapılan muayene sonucunda uçuşa elverişli olduğuna dair sağlık raporu almak. 5) Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde dövme, yara izi vb. bulunmamak

YETKİLİ SAĞLIK KURULUŞLARI için tıklayınız.

Ödeme Şekli;

Ödeme Şekli – 1 ; Bölüm ücretinin tamamı nakit olarak Üniversitenin aşağıda belirtilen Iban numaralarına dekontun açıklama kısmına öğrencinin Ad Soyad ve T.C.  kimlik numarası  yazılarak yapılmalıdır. Nakit ödemeler sadece   gişelerden yapılmaktadır.

NAKİT ÖDEME YAPILAN BANKA İSİMLERİ

T.C. Avrasya Üniversitesi Albarakatürk Katılım Bankası Değirmendere Şubesi

TR78 0020 3000 0210 7500 0000 01

T.C. Avrasya Üniversitesi Garanti Bankası  Trabzon Merkez  Şubesi

TR82 0006 2000 1580 0006 2949 19

Ödeme Şekli – 2;  .Bölüm ücretini tamamı nakit ödeme yapamayanlar için en az 1/3 (üçte birini) anlaşmalı bankalarımıza nakit olarak veya muhasebe biriminden kredi kartına tek çekim (bütün banka kartlarına tek çekim yapılmaktadır) ,  geri kalan 2/3 (üçte ikisini) Kayıt anında  anlaşmalı kredi kartlarına 9 eşit taksitle ödeyebilirler. Öğrenim Ücretini banka yolu ile nakit yatırırken dekontun açıklama kısmına öğrencinin Ad Soyad T.C.  Kimlik ve Öğrenci numarası  yazılarak yapılmalıdır gişeler den yapılmalıdır.

KAYIT ANINDA 9 TAKSİT YAPILAN KREDİ  KARTLARI
Akbank -Axess /İş Bankası-Maximum/ Yapıkredi -World
Albarakatürk -World/ Halk Bankası/ Garanti ve Bonus özellikli bütün kredi kartları

UZAKTAN 9 TAKSİT YAPILAN  KREDİ KARTLARI
Akbank -Axess /İş Bankası-Maximum/ Yapıkredi -World
Albarakatürk -World/ Halk Bankası/ Garanti ve Bonus özellikli bütün kredi kartları

Ödeme Şekli- 3 :  Bölüm ücretinin 2/3 lük kısmını taksitli ödemek isteyenler ve yukarıda belirtilen  kredi kartlarına sahip olmayanlar, Albarakatürk Katılım Bankası ile otomatik katılım sistemi (OTS) anlaşması yaparak faizsiz kredi kullanabillirler. ( 9 taksit yapma imkanı vardır.)

BİLGİ İÇİN 0462 335 50 00

muhasebe@avrasya.edu.tr